Wyćwicz mięśnie Kegla – Przykładowe ćwiczenia

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Kegel utworzone ćwiczeń usprawniających mięśnie dna. Do następnie, kobiety, lub dobrze obsługiwany bo może problemy kontroli pęcherza (niewydolność postawić moczu, kichanie, kaszel lub skoki), lub musieli znosić chirurgii, który został w ogóle razy gwarancja środka zaradczego.

Istnieje wiele podejść do prowadzenia ćwiczeń Kegla, ale każdy z nich opiera się na ofertę i wielokrotnie relaks mięśni lub laptopa (określane również jako mięśni dna miednicy), tak, że można zwiększyć swoją energię i siłę i tak zapobiegania nietrzymania moczu, jak również innych trudności. Mięśni Laptop może być głównym mięśni dna. Jest relacją nerwów, które dociera do części, która przywiązuje nerek i macicy u kobiet, nerw. (w przypadku osoby, dołącza nerek i prostaty z dolnego tyłu głównego.) Po tym staje się więcej mocy nadajnika w przypadku mięśni Laptop jest solidna. Gruczołu krokowego dziewczyna wpływa.

Czym są mięśnie Kegla?

Podłoga jest naprawdę metoda struktur i mięśnie, które blisko dołu brzucha podczas utrzymywania w odpowiednim miejscu i wiszące, łona, nerki i jelita grubego w przeciwieństwie do dysku powagi. Osłabienia dna miednicy wyzwala więcej niż jeden z tych problemów: problemy pęcherza kontroli energii, wypadanie (bębnowe obszarów wewnątrz jamy brzusznej) i zaburzenia seksualne.

Trzy membrany obniżonej podłodze są powyżej wynika kwota. Więcej światła mięśnie są wykazane w niedoświadczonych jak również. Nietrzymanie moczu po pracy wpływa na o 30PERCENT kobiet, a także stos do 50% kobiet, które są w ciąży. Wykonując ćwiczenia Kegla codziennie, może zapobiec oba dylematy.

Czy zdajesz sobie sprawę, że 45% kobiet ma problemy z problemów z kontrolą pęcherza? Nietrzymanie moczu jest sytuacja zdarza się do uszkodzenia mięśni miednicy. Daje pomoc, pomoc i obsługa tych dolnej główne brzuch będąc wewnątrz rodzaju elastycznych Hamak dla macicy, nerki, a także niższe jelita. Przez krzyż miednicy pozostawić rury poza tych trzech obszarów: cewki moczowej, pochwy.

Wpływ mięśni Kegla na doznania seksualne

A także rzeczywiste wyniki kulturalnych i psychologiczne dylematy również zapoczątkowane przez nietrzymania moczu. Wewnątrz widok dyrektor wnętrzności dla raportów na nietrzymanie moczu (CERN), którzy przechodzą nietrzymania moczu powinny dotyczyć stronniczości i dezinformacji w atmosferze uszkodzony. „Wśród tych wyników, mamy straty w poczucie własnej wartości, jak również ograniczenie intymnych działania prawdziwych i pracy Jeśli nie są one adresowane.” Uszkodzone podobnie może mieć problemów psychicznych związanych z zakażeniem, tym rozpacz.

Wyniki miednicy awarii znacznie zmodyfikować życia pacjenta jest klasy, również do punktu, oddzielone, to źle wpływać na przepływ codziennego życia. Kilka samic nie ewentualnie wyzwanie aby skontaktować się z lekarzem, kiedy to może przedstawić im pomocy i będzie nie do określonych obszarów do niepokoju z życia lub zwilżenie z szkoda Twój zmartwienie. Ponadto, gdy hamuje piłkę, która jest kameralny, może się zdarzyć znaczące niezgody”, opisuje pan doktor, konsultant ginekologii w Klinika Pomoc.

Przykładowe ćwiczenia na wzmocnienie mięśni Kegla

Oddawanie moczu na okresy kończące się najbardziej prosty sposób potwierdza mięśni. Mimo, że jest to nieco, mam ustawione mięśnie, które będzie można trenować ćwiczenia, jeśli można go wykonać. Pozostać wraz z nogami przyjemnie dostępne, bez przeniesienia nogi pozwalają na ruch i próby zaprzestania moczu. Mamy solidne mięśnie dna miednicy, kiedy można to zrobić bez energii. Pojąć mięśnie, aby tylko być rozpoznawany przez badania; Upewnij się, że to nie jest często, razem wykonywać więcej, ponieważ może to spowodować zanieczyszczenie.

Starań, aby dokręcić go i innego rodzaju uznanie jest zawsze rękę do pochwy jasne. Jeśli zauważy pewną aktywność mięśni jest fakt, że odkrył, że. Próbuje powielić go liczne wystąpienia dziennie kiedy napisze począwszy od około 50 do 300 dziennie. Zdajesz sobie sprawę, że Ci bardziej pasuje, jak mięśni stonowanych są tkanki.

W przypadku, gdy produkują około 200 przedstawicieli dziennie (cztery jednostki pięćdziesięciu), trzeba będzie 6-12 dni, aby obserwować rozwój zgodnie z urzędu położnictwa i ginekologii w szkole Iowa. To metoda, która jest stopniowe, który zrekompensuje Ci ładnie, mimo, że będzie podobnie wykonaj na całe życie.

Męski punkt widzenia

W raporcie wydany wewnątrz ginekologii i położnictwa naukowcy odkryli, że kobiety, które nie wykonują je, miał znacznie mniej trudności problemów z kontrolą pęcherza, niż kobiety, kto zaczął robić podstawowych ćwiczeń, łożysko dwa miesiące dziennik i w ciągu dwunastu dni. Pod kierunkiem około 60% pań, które wykonywane treningi dwa razy w tygodniu, zauważyć ogromny rozwój wewnątrz ich możliwości. W systemie ćwiczenia mięśni kegla w ciąży kobiet, jak również treningi, aby pomóc im co trosce i miał większe uchwyt zatrudniających aktywacji mięśni. Tiny prądem wewnątrz miednicy przez pochwę serwowane masy mięśni do zwiększenia.

Fizjoterapeuci powinni nadzorować te treningi i tak są dostarczane w leczeniu rozwiązań ochrony kultury. Za każdym razem dziewczyna trudno potwierdzić mięśnie podłogi, czasami aktywacji znaczące, elektryczne, a także gadżety, które wspomagają jego wdrożenie wykorzystania są niezbędne.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *